Bujon zeleninový 252 g BIO NATUR COMPAGNIE

Novinka

Hodnocení Nehodnoceno
Skladem
Kód produktu 440 146
Trvanlivost 10 měsíců

Cena: 127 Kč  / 50,40 Kč za 100 g 4,92 €  / 1,95 € za 100 g

  • Bio
  • Veganské
  • Ze surovin bez lepku
  • Bez přidaného cukru

Popis, složení a nutriční hodnoty

Složení

Jedlá mořská sůl, kukuřičný škrob*, cibule* 2,8 %, kvasničný extrakt, mrkev* 2,2 %, CELER* 1,7 %, koncentrovaná zeleninová šťáva (mrkev*, cibule*), koření* (libeček*, kurkuma*, muškátový oříšek*, fenykl*), bylinky* (petržel*, libeček*, bobkový list*), slunečnicový olej*, sušená dýně* 0,1 %, česnek*. Může obsahovat stopy mléka, lepku, sóji, hořčice a vajec. *produkt kontrolovaného ekologického zemědělství

Alergeny

Celer

Skladování

Skladujte v suchu a chladu.

  • Počet kusů v kartonu 12 ks
  • Zemědělská produkce Spolková republika Německo

Správnosti a aktuálnosti informací o výrobcích na našich webových stránkách věnujeme nejvyšší péči. Předpisy pro výrobu potravin jsou však neustále aktualizovány, a tak může dojít ke změnám v uváděném složení potravin, obsahu živin či naopak alergenů, dietetických informacích apod. Vždy byste si měli přečíst etiketu na výrobku a nespoléhat se pouze na informace poskytnuté na internetových stránkách.

Tyto informace jsou podávány pouze pro osobní použití a nemohou být jakkoliv reprodukovány bez předchozího souhlasu Country Life, s. r. o. ani bez řádného uvedení zdroje.

Výživové údaje na 100 g

Energetická hodnota 13 kJ / 3 kcal
Tuky: 0,0 g
z toho nasycené mastné kyseliny: 0,0 g
Sacharidy: 0,6 g
z toho cukry: 0,1 g
Bílkoviny: 0,1 g
Sůl: 0,9 g

EU BIO DE-ÖKO-001

Zobrazit víceZobrazit méně

Hodnocení zákazníků

Buďte první, kdo vloží recenzi k tomuto produktu.

Přidat recenzi

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

Přidat recenziNechci přidat recenzi

Bioseriál


Proč vlastně
kupovat
BIO

  • Přírodní kosmetika a biokosmetika – co v nich (ne)najdete

    Potravina smí být označena „bio“ jedině tehdy, když je skutečně vyrobená z biosurovin a je řádně certifikovaná jako bioprodukt. Pokud by však výrobce chtěl pojmenovat „přírodní“ nebo „bio“ kosmetický výrobek, může to udělat podle libosti, přestože se tak jedná o klamání zákazníka. Jak můžeme v takové situaci rozeznat skutečnou přírodní a bio kosmetiku? Podle certifikátu a příslušného loga.

    Celý článek

Přihlášení

Žádný strach, na e-mail vám pošleme obratem nové heslo.
Pokud vám nepřišlo, zkontrolujte si spamovou schránku.

Chci se přihlásit

Košík

Nákupní košík je prázdný.