Chia pudink

Chia pudink

  • Veganský, vegetariánský, bezlepkový
  • Snadné
  • 5 minut + 1 hodina uležení
  • Přidat hodnocení

Ingredience

Jak na to?

  1. Mangový chia pudink: smíchejte 170 ml sójové smetany, mangový džem a 20 g chia semínek. Vše promíchejte a nechte uležet v lednici alespoň 1 hodinu nebo přes noc. Občas promíchejte, aby se semínka rovnoměrně rozmístila.

  2. Čokoládový chia pudink: hořkou čokoládu rozpusťte ve vodní lázni. Promíchejte s 330 ml sójové smetany, 30 g chia a podle chuti doslaďte agávový sirupem. Nechte uležet v lednici alespoň 1 hodinu nebo přes noc. Občas promíchejte, aby se semínka rovnoměrně rozmístila.

Tip: pudinky můžete zkombinovat dohromady – do sklenice vrstvěte mangový a čokoládový pudink.

Jak jste ohodnotili tento recept?

5/5

Hodnotili 2 kuchaři

  • Helena Míšková – Country Life 19. 9. 2018

    Děkujeme za recenzi a za dobré tipy na obměnu!

  • Mari 19. 9. 2018

    Včera jsem si připravila a oba pudinky jsou výtečné. Jednoduché, rychlé.

    Jen jsem neměla sójovou smetanu, nahrazeno normální, ale v poměru 1:2 s mandlovým mlékem. A mangový džem jsem nahradila umixovaným čerstvým mangem.

Přidat recenzi

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

Přidat recenziNechci přidat recenzi

Přihlášení

Žádný strach, na e-mail vám pošleme obratem nové heslo.
Pokud vám nepřišlo, zkontrolujte si spamovou schránku.

Chci se přihlásit

Košík

Nákupní košík je prázdný.