ECOVER čistič na okna a skleněné povrchy 500 ml

Akce

Čistič na okna pro křišťálově čisté skleněné povrchy. Nezanechává skvrny ani nepříjemmý chemický zápach. Účinně umyje zašpiněná okna zvenčí i ohmataná zevnitř. Rychle usychá. Více

Hodnocení Nehodnoceno
Skladem
Kód produktu 952 060
Trvanlivost 24 měsíců

Cena: 93 Kč  / 18,60 Kč za 100 ml 3,64 €  / 0,73 € za 100 ml

Popis a složení

Popis

Ecover je jednou z nejprodávanějších značek ekologických čističů v Česku. Výrobky Ecover jsou vyrobené na rostlinné nebo minerální bázi a neobsahují žádné složky z ropy. Jejich obaly jsou recyklovatelné a prostředky samotné jsou ekologicky rozložitelné, dopad na přírodu je tedy minimální. Ecover netestuje produkty na zvířatech a produkty jsou vhodné i pro citlivou pokožku.

Frans Bogaerts založil firmu Ecover se svými spolupracovníky v roce 1979. Jejich prvním výrobkem byl prací prášek a časem vyvinuli prostředky do celé domácnosti. Roku 1992 postavil Ecover ekologickou továrnu v Malle v Belgii. Hlavním cílem firmy je údržba domácnosti s šetrností vůči životnímu prostředí.

Složení

<5 %: neiontové povrchově aktivní látky, parfém (limonen). P102 - Uchovávejte mimo dosah dětí. Návod k použití: Nastříkejte přímo na okna, zrcadla, chrom nebo sklo. Utřete měkkou suchou textilií.

Značka

Ecover

Hodnocení zákazníků

Buďte první, kdo vloží recenzi k tomuto produktu.

Přidat recenzi

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

Přidat recenziNechci přidat recenzi

Související články

  • Ekologický předvánoční úklid

    Ekologický předvánoční úklid

    Vánoce budou za chvíli klepat na dveře a s nimi i velké gruntování, které jim v mnoha domácnostech předchází. Poradíme vám, jak předvánoční úklid zvládnout ekologicky a zároveň co nejsnadněji.

    05.12. 2019 | Blog

Bioseriál


Proč vlastně
kupovat
BIO

  • Přírodní kosmetika a biokosmetika – co v nich (ne)najdete

    Potravina smí být označena „bio“ jedině tehdy, když je skutečně vyrobená z biosurovin a je řádně certifikovaná jako bioprodukt. Pokud by však výrobce chtěl pojmenovat „přírodní“ nebo „bio“ kosmetický výrobek, může to udělat podle libosti, přestože se tak jedná o klamání zákazníka. Jak můžeme v takové situaci rozeznat skutečnou přírodní a bio kosmetiku? Podle certifikátu a příslušného loga.

    Celý článek

Přihlášení

Žádný strach, na e-mail vám pošleme obratem nové heslo.
Pokud vám nepřišlo, zkontrolujte si spamovou schránku.

Chci se přihlásit

Košík

Nákupní košík je prázdný.