Vážení obchodní partneři, s ohledem na současnou nelehkou situaci si vás dovolujeme informovat o našich aktuálních službách a opatřeních, která přijímáme.

Provoz velkoobchodu, příjem a příprava objednávek, expedice a závozy probíhají bez významnějších omezení. Máme zajištěné skladové zásoby, pracujeme i na včasném doplnění nedostupných položek, k jejichž dočasnému výpadku kvůli mimořádné situaci došlo.

Zaznamenáváme velký nárůst v počtu i objemu objednávek. Všichni naši zaměstnanci pracují s maximálním nasazením. Tým posilujeme, abychom mohli vaše požadavky vyřídit včas. Pokud se stane, že vaši objednávku musíme doručit v jiném termínu, bude vás telefonicky informovat naše zákaznické centrum.

Snažíme se v rámci všech možných dostupných prostředků ochránit před možnou nákazou naše zaměstnance i zákazníky, přijali jsme tato opatření:

  • Administrativní činnosti, kde je to možné, jsou v režimu home office,
  • veškeré naše porady probíhají on-line,
  • externí návštěvy, které nejsou nutné k zachování provozu firmy, odkládáme,
  • do skladu není umožněn vstup externím řidičům ani jiným osobám,
  • pro komunikaci s kolegy používáme e-mail nebo telefon, minimalizujeme osobní jednání na nutné minimum,
  • zaměstnanci jsou vybaveni ochrannými pomůckami,
  • zaměřili jsme se na intenzivní sanitaci jak výrobních, tak skladovacích prostor.

Děkujeme za vaši přízeň, podporu a spolupráci, věříme, že nastalou situaci společně zvládneme.

Ing. Alžběta Maroušková manažerka kvality

Přihlášení

Žádný strach, na e-mail vám pošleme obratem nové heslo.
Pokud vám nepřišlo, zkontrolujte si spamovou schránku.

Chci se přihlásit

Košík

Nákupní košík je prázdný.