Zde se dozvíte, jakým způsobem zboží dodáme a jak u nás můžete platit.

Zaslání zboží

Zboží, které má být zasláno zásilkovou službou, musí být potvrzeno prodejcem. Zákazník e-mailem obdrží automatické potvrzení přijetí objednávky. Touto zprávou dáváme na vědomí zákazníkovi, že se na objednávce pracuje. Tímto okamžikem je uzavřena kupní smlouva. Kromě automatického potvrzení přijetí objednávky, dostane zákazník upozornění od dopravce, že byla zásilka předána zásilkové službě a kdy bude doručována. 

Dodáváme zboží v rámci České republiky a Slovenské republiky.

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodejce dodáno v co nejkratší době zásilkovou službou, max. do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky.  Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. 

Způsob uhrazení ceny za zboží a doprava

Zákazník má na výběr ze tří způsobů úhrady kupní ceny za zboží:

  • zboží je možné v plné výši zaplatit dobírkou (hotově, v některých případech také platební kartou)
  • prostřednictvím platební brány na internetu
  • Platba Twisto

gopay_bannery-barevne   img (2)   img (3)   img (1)   ms_vrt_opt_pos_73_2x   img (4)   mc_securecode_156px_width

Dobírka
Platba proběhne v místě předání prostřednictvím smluvní zásilkové služby (hotovost bude předána kurýrovi zásilkové služby, nově je možné platit i platební kartou).

Platba přes platební bránu
Platba kartou zcela bez poplatku a jedná se o bezpečný a pohodlný způsob bezhotovostního nakupování.
Při akceptaci platebních karet je využito 3D-Secure zabezpečení - nejmodernější aplikaci kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. Údaje ze své platební karty zadáváte přímo na webovou stránku banky přes rozhraní platební brány banky. Tudíž nikdo z našich zaměstnanců či třetích stran nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě a přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje.
Přijímáme tyto karty: VISA Electron, VISA, Maestro, MasterCard.
Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje Vaše vydavatelská banka. Dále je možné využít tzv. virtuálních karet vydávaných některými bankami, které jsou určeny výhradně k platbám na internetu.

Platba Twisto
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČ: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO “.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem, akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby TWISTO “.

Zásilka se zbožím nebude obsahovat daňový doklad. Daňový doklad vám pošleme elektronicky.

Doprava IN-TIME

Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to pouze po České republice.

Cena dopravy při odběru do 1 200 Kč za zboží včetně DPH je stanovena na 69 Kč včetně DPH.

V případě dodání zboží na dobírku je navýšena na částku 89 Kč včetně DPH. (cena za doběrečné je 20 Kč včetně DPH).

Pokud si zákazník zvolí platbu přes platební bránu, hradí pouze dopravu, nikoliv doběrečné.

Při objednávce nad 1 200 Kč včetně DPH je doprava ZDARMA a neplatí se ani žádné doběrečné.

Doprava DPD

Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to po České republice a Slovenské republice.

Cena dopravy při odběru do 1 200 Kč za zboží včetně DPH je stanovena na 79 Kč včetně DPH (CZ) 89 Kč včetně DPH (SK)

V případě dodání zboží na dobírku je navýšena o částku 20 Kč včetně DPH. (cena za doběrečné je 20 Kč včetně DPH).

Pokud si zákazník zvolí platbu přes platební bránu, hradí pouze dopravu, nikoliv doběrečné.

Při objednávce nad 1 200 Kč včetně DPH je doprava ZDARMA a neplatí se ani žádné doběrečné.

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem probíhá elektronickou poštou objednavkyeshop@countrylife.cz popřípadě na eshop@countrylife.cz nebo telefonicky na tel.  313 033 970 nebo 733 538 304.

Přihlášení

Žádný strach, na e-mail vám pošleme obratem nové heslo.
Pokud vám nepřišlo, zkontrolujte si spamovou schránku.

Chci se přihlásit

Košík

Nákupní košík je prázdný.