Zde se dozvíte, jakým způsobem zboží dodáme a jak u nás můžete platit.

Zaslání zboží

Zboží, které má být zasláno zásilkovou službou, musí být potvrzeno prodejcem. Zákazník e-mailem obdrží automatické potvrzení přijetí objednávky. Touto zprávou dáváme na vědomí zákazníkovi, že se na objednávce pracuje. Tímto okamžikem je uzavřena kupní smlouva. Kromě automatického potvrzení přijetí objednávky, dostane zákazník upozornění od dopravce, že byla zásilka předána zásilkové službě a kdy bude doručována. 

Dodáváme zboží v rámci České republiky a Slovenské republiky.

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodejce dodáno v co nejkratší době zásilkovou službou, max. do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky.  Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. V době zvýšeného zájmu o produkty se dodací lhůta může prodloužit. 

Způsob uhrazení ceny za zboží a doprava

Zákazník má na výběr ze tří způsobů úhrady kupní ceny za zboží:

  • zboží je možné v plné výši zaplatit dobírkou (hotově, v některých případech také platební kartou)
  • prostřednictvím platební brány na internetu

gopay_bannery-barevne   img (2)   img (3)   img (1)   ms_vrt_opt_pos_73_2x   img (4)   mc_securecode_156px_width

Dobírka
Platba proběhne v místě předání prostřednictvím smluvní zásilkové služby (hotovost bude předána kurýrovi zásilkové služby, nově je možné platit i platební kartou).

Platba přes platební bránu
Platba kartou zcela bez poplatku a jedná se o bezpečný a pohodlný způsob bezhotovostního nakupování.
Při akceptaci platebních karet je využito 3D-Secure zabezpečení - nejmodernější aplikaci kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. Údaje ze své platební karty zadáváte přímo na webovou stránku banky přes rozhraní platební brány banky. Tudíž nikdo z našich zaměstnanců či třetích stran nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě a přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje.
Přijímáme tyto karty: VISA Electron, VISA, Maestro, MasterCard.
Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje Vaše vydavatelská banka. Dále je možné využít tzv. virtuálních karet vydávaných některými bankami, které jsou určeny výhradně k platbám na internetu.

Zásilka se zbožím nebude obsahovat daňový doklad. Daňový doklad vám pošleme elektronicky.

Doprava

DPD

  • při objednávce do 1 200 Kč cena dopravy 99 Kč 
  • při dodání na dobírku je navýšena o částku 35 Kč
  • při objednávce nad 1 200 Kč je doprava zdarma

DPD - chlazené (odesíláme od pondělí do středy)

  • na chlazené produkty se nevztahuje doprava zdarma nad 1 200 Kč.
  • Dobírka není u těchto zásilek možná.
  • Zaváděcí cena za dopravu a balení včetně chladicí výplně je 199 Kč vč. DPH.
  • Není možné využít osobního odběru nebo výdejních míst (Zásilkovna, DPD Pick Up, Alza Box aj.)

Zásilky s chlazeným zbožím odesíláme od pondělí do středy, aby doručení nezasáhl víkend a produkty k vám dorazily v pořádku. V případě svátku v průběhu týdne bude zásilka odeslána tak, aby nebyla prodleva mezi odesláním a příjmem objednávky více jak 24 hodin.
Příklad: bude-li svátek ve středu, bude se zásilka odesílat v pondělí a ve čtvrtek. Bude-li svátek ve čtvrtek, bude se zásilka odesílat v pondělí a úterý.

Chlazené zboží balíme do speciálních vícevrstvých kartonových krabic s perforovanou výplní pro lepší cirkulaci vzduchu uvnitř zásilky. Každý balík obsahuje netoxické gelové chladicí vložky, které udržují stabilní teplotu během celé přepravy. Díky tomu zůstávají potraviny čerstvé a ve výborném stavu až do doručení.

Zásilkovna

  • pro zásilky do 5 kg, cena 59 Kč

DPD Pick Up

  • pro zásilky do 20 kg cena 59 Kč

Osobní odběr prodejny Country Life       

  • cena 15 Kč

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem probíhá elektronickou poštou na eshop@countrylife.cz nebo telefonicky na tel.  733 538 304.

Přihlášení

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.

Žádný strach, na e-mail vám pošleme obratem nové heslo.
Pokud vám nepřišlo, zkontrolujte si spamovou schránku.

Chci se přihlásit

Košík

Nákupní košík je prázdný.

4 produkty na porovnání

Zobrazit