Toaletní voda PATCHOULI INTENSE 100 ml BIO FLORAME

Sladká a okouzlující, tak by se dala popsat toaletní voda PATCHOULI INTENSE. Exkluzivní složení pouze z BIO a přírodních surovin. Více

Hodnocení Nehodnoceno
Skladem
Kód produktu 944 187
Trvanlivost 24 měsíců

Cena: 757 Kč  / 757,00 Kč za 100 ml 29,67 €  / 29,67 € za 100 ml

Popis a složení

Popis

Jako první ucítíte jemnou a delikátně sladkou vůni královny květin růže. Sladkost vůně lehce brzdí svou kořeněnou vůní šarlatová šalvěj, která je obsažená v samotném srdci vůně. Jako poslední se vám odhalí základ toaletní vody, jež je tvořen sladkou a zároveň kořeněnou vanilkou, pryskyřičnou benzoe a samozřejmě pačulí.

Toaletní vody od Florame ale nejsou jen o božské vůni a parfumářském řemesle na vysoké úrovni. Jednotlivé složky disponují také aromaterapeutickými účinky. Jsou míchány z pečlivě volených éterických olejů v certifikované bio kvalitě, tak aby své účinky vzájemně podporovaly a násobily.

Hlava: růže
Srdce: šalvěj šarlatová
Základ: patchouli, vanilka, pryskyřice benzoe

Upozornění:
Po aplikaci se nevystavujte dlouhodobě slunečnímu záření.
Nedoporučuje se pro těhotné a kojící ženy.
Vysoký obsah éterických olejů může způsobovat usazeniny, které nejsou na závadu produktu.

Složení

Ingredients : Alcohol Denat.**, Rosa Damascena Flower Water*, Parfum (Fragrance), Pogostemon Cablin Oil*, Styrax Tonkinensis Resin Extract, Salvia Sclarea (Clary) Oil*, Linalool, Benzyl Benzoate, Limonene, Farnesol, Eugenol, Geraniol, Benzyl Cinnamate, Benzyl Alcohol. * ingrédients issus de l’Agriculture Biologique ** transformés a partir d’ingrédients biologiques

Značka

Florame

Hodnocení zákazníků

Buďte první, kdo vloží recenzi k tomuto produktu.

Přidat recenzi

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

Přidat recenziNechci přidat recenzi

Bioseriál


Proč vlastně
kupovat
BIO

  • Přírodní kosmetika a biokosmetika – co v nich (ne)najdete

    Potravina smí být označena „bio“ jedině tehdy, když je skutečně vyrobená z biosurovin a je řádně certifikovaná jako bioprodukt. Pokud by však výrobce chtěl pojmenovat „přírodní“ nebo „bio“ kosmetický výrobek, může to udělat podle libosti, přestože se tak jedná o klamání zákazníka. Jak můžeme v takové situaci rozeznat skutečnou přírodní a bio kosmetiku? Podle certifikátu a příslušného loga.

    Celý článek

Přihlášení

Žádný strach, na e-mail vám pošleme obratem nové heslo.
Pokud vám nepřišlo, zkontrolujte si spamovou schránku.

Chci se přihlásit

Košík

Nákupní košík je prázdný.